Hoe krijg ik het scherm van mijn pc weer normaal?

Mijn beeldscherm werd opeens heel raar nadat ik hem weer opstartte ik zie niet alles van het beeld meer en ik kan er niet uit. Hoe moet ik mijn normale beeldscherm terugkrijgen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
31.5K
Ritsuka
9 jaar geleden
wat vind jij 'raar'? heb je andere kleuren? zijn je letters ineens heel groot?
Thecis
9 jaar geleden
wellicht een screenshot (al was het maar een foto (letterlijk) van je scherm. Je hebt een tablet of iets waarmee je op internet kan, vandaar de vraag hier)?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is de resolutie van je beeldscherm omlaag gegaan? Welk besturingssysteem gebruik je?
zondag
9 jaar geleden
Kijk in je configuratiescherm bij 'vormgeving en persoonlijke instellingen'. (Windows 7)

Antwoorden (1)

Rechtsklik op het bureaublad en dan op eigenschappen of aan persoonlijke voorkeur aanpassen.

Dan naar beeldscherminstellingen en de resolutie terug netjes zetten.