Bestaat er een gratis fotoshop programma waarbij je in 1 klik wittere tanden krijgt?

Het enige wat ik nu kan vinden is dat je laagjes moet maken en 15 klikken verder heb je eindelijk wittere tanden, terwijl ik vroeger een programma had die het met 1 klik aankon.

Antwoorden (1)

Nee, er bestaat geen gratis Photoshop programma waarbij je in één klik wittere tanden krijgt... Alleen al de handeling om de tanden te masken zijn 8 al klikken, en dan heb ik het trekken aan de helderheid slider nog niet eens meegerekend.....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Adobe Photoshop heeft een snelfunctie voor wittere tanden. Je kunt als een soort tandenborstel grof over de tanden heen, en het programma maakt dan enkel de tanden witter.
Voor het beste resultaat moet je wel met lagen gaan werken, maar het lijk dat de VS geen hele hoge eisen stelt hieraan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maarten, Adobe Photoshop is niet gratis hè? Al lijkt dat wel door al die torrent-sites....