Wat is dit?

Ik heb mijn t-mobile sim kaart in een ander mobieltje gedaan , hij vroeg gewoon eerst om mijn pin enzo, maar daarna vroeg hij opeens om een netwerkblokkering , ik snap echt niet wat ik daar moet intoetsen voor cijfer! Weet iemand wat ik moet doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zit vast een sim-lock op die gsm.
Naar een winkel gaan waar ze mobieltjes, hoesjes enz. verkopen, daar kunnen ze hem voor een paar euro unlocken.

Als de gsm ouder is dan 1 jaar kan het unlocken gratis via de provider waar die vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Probeer 12345 eens