is de nvidia gtx560 ti videokaart goed voor gamen? en waar kan ik hem het goedkoopste kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Jawel, maar deze is van de vorige generatie. Een GTX 660 zou een betere keuze zijn, deze is van de huidige generatie en beter in zo'n beetje elk aspect, en ongeveer even duur. Met een full HD monitor kun je bijna alle zware spellen op het hoogst zetten met framerates van 30 en omhoog. Als je van plan bent een lagere resolutie monitor te gebruiken zou een GTX 650 Ti ook voldoen.

De MSI versie is niet de állergoedkoopste, maar voor die 5-10 euro verschil heb je wel een stillere en iets snellere kaart.

http://afuture.nl/productview.php?productID=513189
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Motivatie voor de min? ಠ_ಠ
Het is een goede kaart om mee te gamen, ik heb hem dus ik kan er van alles over vertellen. Hij draait bf3 met lag op ultra daarom zet ik hem het liefst op high omdat hij ook anders te heet word, guild wars 2 draait hij heel erg goed op ultra alleen hij heeft er moeite mee bij drukkere plekken. Als je vragen hebt over de kaart of dingen die ik moet controleren kan ik het doen voor je.