hoe moet je een extender op de thuisgroep aansluiten?

Wij hebben een Cisco router als modem en ik heb zelf nog een oude router aangesloten in mijn kamer. Als ik op de (hoofd) router zit kan ik alle apparaten zien bv. Tv computer printer enz. Hoe kan ik zorgen dat ik dit ook kan zien via mijn router het is een usr8054.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je hebt vermoedelijk de tweede router aangesloten via de 'WAN'-poort. Daardoor zijn het twee aparte netwerken. Wanneer je de kabel die in je 'WAN'-poort zit in een 'LAN'-poort inplugt zou het wel moeten werken.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als ik dit doe hebben de apparaten die ik in de Lan poorten stop geen internet meer, wifi doet het wel