is mijn game pc goed samengesteld en werken de onderdelen goed samen? (tips mogen gegeven worden)

Hoi, ik heb recent mijn eerste game pc samengesteld, maar ik heb geen idee of mijn pc games als call of duty en gta V goed kan draaien, ook weet ik niet of de onderdelen goed samengaan.
Dit zijn de specs:
BEHUIZING:

Sharkoon VG4-W Red (Window)

VERLICHTING:

Geen extra verlichting

GELUIDSDEMPING:

Geen Geluidsdemping

MOEDERBORD:

GIGABYTE GA-990FXA-UD3

PROCESSOR:

AMD FX-6300 ( 6x 3500 Mhz ) Hexa-Core

OVERCLOCK:

Geen Overclock

PROCESSOR-KOELER:

Scythe Katana 4

GEHEUGEN[RAM]:

8GB DDR3 1600Mhz (Memory - Dual Channel)

VIDEOKAART:

NVIDIA GTX 960 (ASUS TURBO GeForce GTX960 OC 2GB)

GELUIDSKAART:

Onboard audio 7.1

HARDE SCHIJF 1:

1000GB (1TB) Harde Schijf (Toshiba of Seagate 7200RPM)

HARDE SCHIJF 2:

Geen 2e Harde schijf

HARDE SCHIJF 3:

Geen 3e Harde schijf

HARDE SCHIJF 4:

Geen 4e Harde schijf

NETWERK:

Gigabit LAN (100/1000 Mbit) aansluiting

DRIVE:

DVD-RW Dual Layer Brander

VOEDING:

Corsair VS Series VS650

BEKABELING:

Standaard Bekabeling

CARDREADER:

Geen cardreader

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Voor C schijf kun je SSD nemen, maakt het opstarten en dergelijke veel sneller.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoi ritsuka, aller eerst bedankt voor je reactie. Ik heb mijn computer samengesteld op gamecomputers.nl , en ik heb als basis model de AMD cerebro gebruikt. Ik weet niet of het mogelijk is om op die site een SSD aan je computer toe te voegen? En wat kost zo'n ding ongeveer?

Antwoorden (1)

Ja hoor je hebt wel een lekker systeempje te pakken. Je kan in ieder geval the Witcher 3 op ultra spelen.