Waarom staat de serie ''Friends'' niet op Netflix ?

Weet iemand sites waarop ik deze kan kijken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ritsuka
7 jaar geleden
Serie is hier online: https://www.bol.com/nl/p/friends-the-complete-series/1002004007073112/

Antwoorden (2)

Waarom staat "Serie X" of "FIlm Y" niet op Netflix (op de locatie waar ik kijk)? Omdat de rechthebbende het niet met Netflix eens geworden zijn of omdat Netflix het niet eens geprobeerd heeft. De kans dat Game of Thrones er ooit op komt is nihil, anders zouden mensen minder snel een HBO abonnement nemen. Waarom Friends er niet op staat is dus omdat Netflix het te duur vind, of er van uit gaat dat het niet voldoende nieuwe of blijvende klanten op zal leveren. Misschien zijn ze nu wel aan het onderhandelen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
als je een server hebt kijk dan op spotnet daar staat de serie