Als ik een game speel en ik ga naar onder verschijnt mijn taakbalk.Hoe kan ik dit uitschakelen?

Ik speel een schietspel maar als ik met mijn muis naar onder ga om bijv een wapen op te pakken verschijnt mijn taakbalk ik vind dit irritant en wil het graag uitzetten. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je spel in window mode borderless zit. Of zit je echt in full screen? Anders zou je even moeten kijken in de instellingen in het spel.