Hoe zorg ik ervoor dat mijn laptop met windows 10 terug opstart?

Sinds deze avond krijg ik een foutmelding als ik mijn windows opstart. Ik heb geprobeerd om opnieuw in te stellen, maar kreeg een melding dat ik onvoldoende geheugen heb op het station waarop windows is geïnstalleerd.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Als je een windows installatie cd of usb stick hebt, even proberen die in de usb poort of cd drive te stoppen, dan bij het opstarten naar het boot menu gaan (verschilt per merk pc / laptop welke knop dit is, moet je even googlen) en de usb of cd selecteren. Als het goed is kun je daarna voor repareren kiezen, dit helpt mogelijk.