Hoe krijg ik mijn monitoren op mijn moederbord?

Ik heb een tweede monitor gekocht, echter kan deze niet meer op mijn videokaart. Hierom wil ik mijn monitoren aansluiten op mijn moederbord ipv mijn videokaart, alleen lukt mij dit niet. Wanneer ik mijn monitoren aansluit op het moederbord ipv videokaart krijg ik geen beeld. Ik heb ook geprobeerd om in de BIOS te kijken maar kon daar ook niets zien hierover. Wie weet hoe je dit kan instellen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wil je twee monitoren aansluiten dan heb je een videokaart met een dubbel ingang nodig.