Het is geen volwaardige computer, al kan het veel. Zie de bron voor een uitgebreide review, dan krijg je een beter idee of het je computer, zoals jij die gebruikt, zou kunnen vervangen.

Overigens zou het voor mijn niet in de buurt komen van vervanging. Ik typ te veel om te werken met een virtueel keyboard, heb vaak meerdere programma's tegelijk open, en zou bijvoorbeeld mijn USB-poorten niet kunnen missen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

blijf de twee naast elkaar gebruiken.
de I-pad lijkt een beetje op, maar is geen computer
zoals de desktop.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hangt er vanaf waar je je computer voor gebruikt. De iPad kan het zwaardere werk niet aan en kan ook niet echt multitasken. Echter als je je computer alleen gebruikt voor het surfen, tekstverwerken ed, wat veel mensen doen met hun computer, dan zou de iPad als vervanging kunnen dienen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
nee, het heeft geen usb port en geen cd drive.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik nu de iPod touch, dit is een kleine versie van de iPad en de iPad heeft nog meer mogelijkheden.
Je kan er bijna alles mee, Internetten, mailen, msn, Skype, films, foto's en spelletjes.
Er zijn ook heel veel gratis programma's en spelletjes te verkrijgen via iTunes.
Maar je kan niet de programma's van je computer op de iPad installeren.
Mijn advies, neem de iPad waarmee dus bijna alles kan en hou de computer die je nu hebt erbij voor eventuele dingen die je niet met de iPad kan doen. Zou zo even niks kunnen aangeven wat dan ;-)