Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe onthoudt 'microsoft-account' mijn emailadres?

Ik weet niet of deze vraag al eens eerder is gesteld, maar ik vind het bijzonder vervelend om elke keer weer m'n hele email-adres in te typen, terwijl ik eerder gewoon bij het invullen van de eerste letter het email-adres al tevoorschijn kwam. Maar toen veranderde er wat bij het aanmeld-scherm (weet niet eens precies meer hoe het eerst was.... ) en kon het niet meer.
Hopelijk snapt iemand het en kan me helpen. Let wel, het gaat om het email-adres en niet om het wachtwoord, dat moet ik wel zelf kunnen invullen en moet niet onthouden worden.

MVG Miss Lobe

Toegevoegd na 11 uur:
Nog even ter info:
ik gebruik Chrome, en het is een hotmail.com emailadres. Het is een vrij nieuwe pc en heb dus windows 10 waar ik eerst erg aan moest wennen trouwens…

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Microsoft-accounts onthouden je emailadres door het te vergelijken met een database van geldige emailadressen. Als je emailadres geldig is, wordt het opgeslagen in de database en herkent Microsoft-account het bij je volgende bezoek.
(Lees meer...)
Bronnen:
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing