hoe krijg je zylom spellen van je laptop af? (zie uitleg)

ik heb veel zylom spellen gedownload maar naar een paar keer spelen zijn ze saai dus wilde ik ze er afgooien maar nou komt er te staan als ik ze wil verwijderen : wacht tot het programma is verwijderd/gewijzigd. wat kan je hier aan doen want heel mijn laptop komt er mee vol te staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Als die melding er komt te staan betekent het dat je al iets aan het verwijderen bent. Dus even wachten totdat het verwijderd is.

In Windows 7:

Ga naar configuratiescherm, dan klik je op 'Een programma verwijderen'. Dan klik je op het spel dat je wilt verwijderen en dan komt er bovenaan de lijst te staan: ' Verwijderen, wijzigen of herstellen. Klik dan op verwijderen, volg de stap en klaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even perfect uninstaller downloaden via tucows.