Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder je standaard apps?

Ik heb net een nieuwe telefoon, alleen staan er heel veel standaard apps op die ik nooit gebruik, zoals facebook, amazon shopping en Google play music.
Is het mogelijk om die apps definitief te verwijderen ZONDER mijn mobiel te rooten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

nee helaas niet, ik heb een acer liquid en een iphone 4, op beide systemen kan ik geen standaard aps verwijderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt op een iPhone ze niet verwijderen, maar wel laten verdwijnen van je homescreen. Zo doe je dat:
1. Open ‘Instellingen’ op iOS;
2. Ga naar ‘Algemeen’;
3. Tik op ‘Beperkingen’ en vul je toegangscode in;
Zorg dat ‘Beperkingen’ aan staat en zet de schakelaars van app-iconen die je niet meer wil zien op wit in plaats van groen.

Voor android:
Ga naar instellingen, apps, en dan kan je alles aangeven (dit ligt aan je toestel.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing