Waarom verbind mijn iPhone 5S niet goed met de computer/ laptop?

Ik heb een nieuwe laptop gekocht en wil graag mijn iPhone 5S hierop aansluiten om naar iTunes te kunnen. Alleen het probleem is dat als ik mijn iPhone erop aan sluit dan verbind, onbind, verbind. Dan weer oplaad, niet oplaad, oplaad etc. Hij wisselt heel snel binnen een enkelste seconde. Ik kan nog niet eens klikken op "vertrouw de computer" op mijn iPhone. Wat kan ik doen zodat die normaal aansluit, oplaad en ik bij iTunes kan komen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Gebruik je een orginele of MFI gecertificeerde Lightning kabel?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
probeer eens wat anders in je USB ingang te stoppen bijv: een tabletoplader met tablet er aan... doet hij het dan wel?

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk zit er in de kabel een breukje. Ik denk dat je een nieuwe kabel nodig hebt.