Waarom kan ik niets meer Zoeken na installatie van Windows 10?

Nadat ik Windows 10 op de PC geïnstalleerd heb, werkt ZOEKfunctie niet meer

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Kan jij de zoekfunctie van windows 10 niet vinden of heb je het wel gevonden en doet ie het niet?

Antwoorden (1)

Ook als je pc in het Nederlands staat ingesteld, kun je de zoekfunctie van Windows 10 gebruiken om te zoeken naar programma's of bestanden. Je doet dat met de Windows-toets of via het startmenu, maar bij sommige gebruikers werkt die zoekfunctie niet. Je kunt dan typen tot je een ons weegt, zonder dat je bestanden tevoorschijn ziet komen.

De oplossing: Wachten. Dat is de enige manier. Windows moet eerst alle bestanden en programma's indexeren voor het je de resultaten kan geven, en tot die tijd kun je even rustig boodschappen doen en het huis schoonmaken. Het kan een tijdje duren, maar laat Windows zijn werk doen en je kunt binnenkort gewoon zoeken!
fremar