pci communications controller

wat is pci communications controller?
Heb bij mijn dochter windows xp opnieuw geinstalleerd.
Alles werkt goed.
Krijg bij opstarten steeds een melding met verwijzing naar pci.
In hardware staat er een geel vraagteken bij.
heeft het te maken met geluid/modem?
Voor zo ver ik kan nagaan werkt alles goed,ook het geluid.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Er ontbreekt nog een drivertje, als je die installeert ben je ervan af. Heb je alle windows updates al binnen? Blijft het bestaan downlload dan drivermax, die checkt de pc en zorgt ervoor dat alle benodigde drivers worden geinstalleerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okee,zal dat volgende week eens proberen.
Dat is een ouderwets analoog modem.
Ik zou de moeite niet nemen om de drivers op te zoeken, je gebruikt het toch niet.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
okee,dat zou kunnen.
Lang geleden had ze een telefoon verbinding voor internet.
Alleen is die melding steeds wel irritant.
Ik zag wel dat je het app kon uitschakkelen,disabled.
Misschien is de melding dan ook weg als ik dat doe?
AWM
14 jaar geleden
Je kunt hem ook gewoon disabelen in apparaatbeheer, dan heb je er helemaal geen last meer van. Of, als het een desktop betreft het modemkaartje eruit halen. Alhoewel dat laatste niet echt hoeft, je hebt er geen last van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik hem uitschakel in app beh dan is de melding ook weg?
AWM
14 jaar geleden
Jazeker.
Die melding heb ik ook jaren gehad en heb ik jarenlang genegeerd. Als alles verder normaal werkt.... don't fix it if it ain't broke!