Hoe kan ik een sd kaart herstellen?

Hallo

ik heb al enkele sd kaarten (32 GB Samsung, 32 GB Samsung en 8GB Sandisk (3 dus)) gebroken, er is niets aan de hardware.

Ik gebruikte ze in smartphones (zoals Samsung en Huawei).
Plost werden ze niet meer herkend en stellen ze voor om te formatteren. Ook de pc stelt dat voor. Als ik ze laat formatteren, dan meldt hij dat het niet mogelijk is.

Nu wil ik graag de kaarten herstellen, zodat ik ze terug kan gebruiken, de inhoud is niet belangrijk en mag van mij weg.

Weten jullie een manier, want 1 kaartje is slechts 3 maanden oud.

Antwoorden (1)

Heb ik ook wel eens gehad, probeer een low level formating tool te gebruiken werkt snel, simpel en echt goed.

Download hier: http://ccm.net/download/download-815-hdd-low-level-format-tool