Hoe kan het dat er wel 2 vinkjes staan bij een verstuurd bericht op What's app, maar dat persoon ze niet binnen krijgt?

Ik kan met iedereen appen, op 1 persoon na. Ik krijg zijn berichten niet binnen terwijl ze bij hem wel als verstuurd staan en hij krijgt mijn berichten niet binnen terwijl ze als verstuurd staan. We kunnen allebei wel met andere mensen appen. Hoe kunnen we zorgen dat we weer de appjes meteen binnen krijgen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Er is weinig over te vinden, maar ik heb een paar mogelijke oplossingen (en evt oorzaken ) voor je gevonden.

Het kan een kwestie zijn van een slechte internetverbinding, of van simpelweg je telefoon (regelmatig) rebooten.

Het kan een storing van de telefoon zijn / een van beide telefoons, beide zou wel heel toevallig zijn. Soms helpt het Whatsapp te deinstalleren en weer te installeren.
Het kan zijn dat 1 van jullie malware op de telefoon heeft, of dat er een app roet in het eten gooit, zoals CleanMaster , die wel eens te snel en te rigoureus opruimt.

Je kunt het probleem soms ook omzeilen door een groep te maken waar alleen jullie beiden lid van zijn en in die groep te chatten. Werkt vooral goed als eén van jullie per ongeluk de ander heeft geblokeerd (wat nog wel eens voor schijnt te komen-vaker dan je denkt) ;-)

Je kunt natuurlijk ook Whatsapp - waar nogal makkelijk mee gerommeld kan worden, zeker sinds het van Facebook is - gewoon verwijderen en een soortgelijke app gebruiken, bijvoorbeeld Telegram. Werkt ongeveer net zo, en schijnt een stuk veiliger en stabieler te zijn. Ook kun je het op meerdere apparaten gebruiken.