Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe bekend is goeie vraag?

Geef je deze site ook door aan andere mensen? Klopt het dat een hoop mensen dit niet kennen?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
misslobe
16 jaar geleden
Goeievraag +1

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Heel veel mensen kennen deze site nog niet,dat merk je gewoon als je het er over hebt.
Ik vertel het vaak aan andere mensen,en leg hen ook wel eens vragen voor die hier gesteld worden.
Ze vinden het wel leuk,maar ze beginnen er niet echt aan.
Dat zie je ook hier,elke dag nieuwkomers en na een paar dagen weg zijn ze weer.
Alleen degene die echt interesse hebben die blijven hangen.
Maar ook onder de vaste gebruikers hier zie je soms mensen zo in een keer weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Er zijn een heleboel mensen die er nog nooit van hebben gehoord.Ik heb het er weleens met andere mensen over dat deze site bestaat als ze met een vraag zitten.Ik ben hier zelf opgekomen dankzij Startpagina.nl.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
ik ook via Startpagina.
Het is in ieder geval al bij 17.000 mensen bekend die zich ook al hebben aan gemeld .

Toegevoegd na 7 minuten:
En heel veel mensen kennen deze sitè wel maar hebben geen tijd genoeg om hier mee bezig te zijn .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ja, het klopt dat een hoop mensen dit niet kennen.
Als ik vertel dat dit een van mijn hobby's is, kijken de meeste mensen me maar vreemd aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik denk zelf dat het niet zo bekend is. Anders hadden hier al veel mensen vragen gesteld. Hehe. Zo bekijk ik het in ieder geval.
Ik kwam hier eigenlijk terecht doordat ik constant op google vragen stond te typen.

I just love to ask questions. Hehe xD Maar ik vind deze site wel erg goed. Want je word door sommige mensen wel erg grondig beantwoord. =D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Voor zover ik weet is het nog steeds niet zo heel bekend, althans niet onder mijn vriendenkring.
Maar omdat ik er zelf al heel veel aan (gehad) heb geef ik er zeker bekendheid aan!
(Lees meer...)
16 jaar geleden
als ik erover vertel heeft men er niet over gehoord.
ik geef de site door aan anderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Goeie Vraag is niet zo heel bekend maar begint steeds bekender te worden.

Je kunt op Facebook, Twitter en Hyves zelfs lid worden van de community. Hierdoor kun je Goeie Vraag ook doorgeven aan mensen die je kent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing