Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Icoontje van Chromecast staat niet in rechterbovenhoek?

Zojuist chromecast op deze laptop geinstalleerd. Hij geeft aan dat het wel is gelukt, maar ik zie het icoontje niet. Wie kan mij hiermee helpen?
(Windows 10)
Trouwens, heb helemaal geen verstand van laptops etc., dus graag zoveel mogelijk Jip en Janneke-taal. :D

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
beetje lastig maar misschien ene kwestei van even chrome afsluiten en opnieuw opstarten
de ext zal je al hebben denk ik ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja, die heb ik. nee, ik heb het al afgesloten en opnieuw opgestart, dat heeft niet geholpen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heeft het icoontje van chromecast zich op de taakbalk genesteld.
De taakbalk vindt je (meestal) onderin, als deze niet zichtbaar is ga dan met de muis helemaal naar beneden dan verschijnt de taakbalk en kan je het icoontje aanklikken.

Mocht het icoontje daar niet staan, ga dan helemaal naar links op de taakbalk, een grijs window vierkantje en klik daarop.
Klik dan op alle apps en zoek chromecast dan op.
klik met de linkermuisknop op chromecast, houdt deze ingedrukt en sleep het icoontje naar je bureaublad. Laat daar de linkermuisknop los en het icoontje van chromecast staat op je bureaublad.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing