is er een app waarmee je foto's over elkaar kunt zetten zonder een hokje er omheen?

In de bijlage zie je wat ik bedoel wat ik dus niet wil.

Een witte rand om het denkballonnetje.

Is er een app voor Android die dat kan?

Bvd!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Het beste antwoord

Hier een aantal er zijn er nog meer
http://www.educatorstechnology.com/2013/11/7-great-ipad-apps-for-creating-comic.html

De meeste werken heel makkelijk intuitief, met foto's, collages, en natuurlijk tekst en textbalonnen. Gewoon een paar uitproberen welke je bevalt. En als je zoekt op comic / strip maker app of collage vind je er gegarandeerd meer.

Toegevoegd na 4 minuten:
Gaat het meer om collages, dus zonder tekst enzo, dan kun je ook specifiek daarop zoeken. Zelf heb ik indertijd met Photo grid vrij veel gedaan.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Aah, bedankt! Ik wist niet waar ik op moest zoeken. Hadden collage al geprobeerd, maar toen kwam er niks
Ik ga het bekijken.
Dankjewel!