Welk wifi kanaal is van mij? (Kpn)

ik heb mijn experiabox gereset.
Alle persoonlijke instellingen zijn naar fabrieksinstellingen gegaan.

Kan iemand mij vertellen hoe lan zien welk wifikanaal van mij is?

En hoe kan ik mijn wifi weer een eigen naam geven met een eigen wachtwoord?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Achterop je Experia-box staan de standaard netwerknaam (SSID) en beveiligingssleutel (WPA-PSK).

Voor de juiste instellingen en het veranderen van je SSID en beveiligingssleutel download je de handleiding specifiek voor jouw Experia-box via de site van KPN.

https://www.kpn.com/zakelijk/zzp/internet-bellen-tv/service/installeren-gebruiken/handleidingen/experia-box.htm