Hoe kan ik alle overmatige banners voorkomen of instellen hier in Chrome of firefox?

Op tal plekken duiken ze op; voorheen kon je ze instellen of uitzetten via Ublock, maar nu niet meer?
Voor mensen met een visuele beperking is op deze manier deelnemen 'zwaar'.

Als het puur om inkomsten gaat, is dan niet een optie om mensen tegen een geringe betaling soort abb. voor te stellen die bij account opheffen stopt??
Of de gebruikers een keuze te geven met behoud van wel bv een vraag kunnen stellen wat net niet lukte zonder Ublock uit te zetten of door de menuknoppen te surfen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Download Addblock, een gratis plugin voor zowel Chrome als Firefox. Deze blokkeert ook advertenties van Youtube. https://adblockplus.org/

ik begrijp de vraag niet helemaal maar als je last hebt van advertenties of plug ins of iets raad ik je aan om adblock te downloaden mag dat niet werken raad ik je aan om je account te verwijderen bij chrome 1. rechts boven 3 streepjes 2. instellingen daar zie je onderaan personen staan als je daar een nieuwe persoon aan maakt en je ouwe verwijderd zijn al je reclame weg die in beeld springen het nadeel is dat ook al favorieten worden verwijderd

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100