Kan op de 2 in 1 laptob van Asus de Asus t300 aderobe flash player worden gebruikt?

Ik moet namenlijk voor school een laptob ik zou deze erg graag willen maar ik kan nergens vinden of aderobe er op gedraait kan worden. Hopelijk kan iemand mij daar bij helpen !

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat kan prima. Deze werkt met Windows 10.

Adobe Flash Player kun je via de web browser downloaden via:
https://get.adobe.com/nl/flashplayer/

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik zie dat het nog draait op een oudere versie van Windows, namelijk Windows 8.1, maar dat maakt voor jou niets uit, Adobe Flash draait zonder moeite op een Windows pc.

Alleen sommige Apple ios systemen (iPad, iPhone) werken NIET met Adobe Flash (wel via een omweg, dwz met een aparte web browser die je kunt kopen in de app store). Dit heeft te maken met licenties van Adobe.