Hoe kan ik in google chrome de google pagina standaard op de basisversie zetten?

voor het zoeken op het web zowel als afbeeldingen

deze vraag geeft helaas alleen een link die werkt voor afbeeldingen.

http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/google-afbeeldingen-blijvend-basisversie-zetten.109369

ik wil dus bijv de link "alleen pagina's in het nederlands" als ik op google zoek.

in de instellingen kreeg ik het niet voor elkaar, bij het zoeken naar afbeeldingen kreeg ik onderin de pagina de optie "naar basisversie"maar als ik op web zoeken klik gaat de pagina weer terug naar een google pagina zonder de opties links in het scherm.

hoe stel ik de basisversie goed in?

kan je je ook in de nieuwe google pagina op alleen pagina's in het nederlands zoeken? zo ja hoe?

Toegevoegd na 1 uur:
Zie Foto

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Het beste antwoord

Klik rechtsbovenin op de drie horizontale streepjes, dan op instellingen ,(in dit menu kan je ook komen via f6 en dan chrome://chrome/settings/ in de adresbalk te typen)
toets page down of pijltje naar beneden,en helemaal onderin staat dan in nederlands geadvanceerde instellingen weergeven of in engels show advanced settings dan weer naar beneden bij talen / languages

(snelste manier: type F6 dan in adresbalk
chrome://chrome/settings/languages )

Klik op Add en zoek Dutch - Nederlands

Klik op alle ok , Klik op de nederlandse taal en dan rechts daarvan Google chrome weergeven in deze taal / Display chrome in this language

klik op ok en sluit google chrome. Als het goed is dan is de taal bij chrome nu nederlands. Hierna kun je bij geadvanceerde instellingen weergeven het vakje
"Aanbieden om pagina’s te vertalen die in een voor mij onbekende taal zijn" aanvinken onder talen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wil geen paginas vertalen ik wil pagina's die in het nederlands geschreven zijn DWZ soms, ik wil dus niet standaard allen pagina in het nederlands alleen in sommige gevallen. voorbeeld ik wil een gitaarversterker zoeken: US produkt maar een aanbieder in het nederlands omdat ik hem in NL wil kopen. bij een volgende zoekopdracht wil ik wellicht wel US sites. ik wil dus de optie per keer hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zie foto
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb je instructie opgevolgd, maar de basisversie doet het hierna niet. het gaat dus om de basis versie google als standaard te krijgen. niet google zoeken in het nederlands.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om bij zo een soort gelijk menu te komen
via de nieuwe google pagina kan je dan bij zoeken gitaarversterker intypen,dan op enter. Klikken op zoekhulpmiddelen, dan op internet.
Alleen staat het nu bovenin in plaats van aan de linkerkant.