met welke mediaspeler kan ik inzoemen?

Vroeger heb ik een mediaspeler gehad waar ik een gebied kon selecterteren en het geselecteerde gedeelte ingezoemt af kon spelen, weet iemand welken mediaspeler dit is?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

audacity is het waarschijnlijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Dat is toch een audiobewerkingsprogramma ?
Met VLC-mediaplayer kan dat. Bovendien kun je met deze speler vrijwel alle formaten afspelen. Zowel video als audio. Hij is te downloaden en is uiteraard gratis :-)

Toegevoegd na 23 minuten:
Hier te downloaden: