Hoe kan het dat ik een 500mb app niet kan downloaden terwijl ik 1gb ruimte heb op mijn ipod4?

Hallo.
Ik heb thuis een iPod4 en ik wil graag een app downloaden die 549mb ruimte in beslag neemt. Ik had te wijnig ruimte, dus heb ik een aantal apps verwijderd. Uit eindelijk had ik 1gb ruimte over op mijn iPod.

Maar alsnog krijg ik een melding dat ik te wijnig ruimte op mijn iPod heb.
Waarom is dit en wat kan ik er aan doen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Na het downloaden van de app moet hij hem ook nog uitpakken. Je hebt dus 549mb PLUS de uitgepakte versie nodig qua ruimte.

Na het installeren zal je wel weer vrije ruimte overhebben. Ik zou dus tijdelijk wat muziek erafhalen die je erna makkelijk weer kunt terugzetten.

Succes