Hoe kan ik mijn foto's opslaan met deze melding?

De melding luidt als volgt In Photoshop CC: Kon de opdracht opslaan als niet uitvoeren omdat er onvoldoende geheugen (RAM) is.

Hoe en waar kan ik dit zo geheette RAM verwijderen of verminderen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Software
2.6K

Antwoorden (2)

D e foto is waarschijnlijk te groot om op te slaan.Het ram geheugen kun je niet verwijderen,dat is het werkgeheugen van je computer.dus ook niet verminderen.
Wat je doen kunt is de foto iets kleiner opslaan.Ook kun je het werkgeheugen uitbreiden (als dat nog kan).
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De foto is maar een heel klein bestand, maar ik krijg de melding al als ik op opslaan klik.
Waarschijnlijk heb je meerdere programma's openstaan die samen teveel RAM geheugen vergen. Sluit zoveel mogelijk programma's af en probeer het nogmaals. Sowieso is het raadzaam je RAM geheugen uit te breiden indien mogelijk