Hoe zet ik Linux naar windows 7 ( of andere versie van windows)over?

Hallo, Mijn computer heeft geen windows maar Linux. En heeft Emma Buntus 2 Xubuntu 12.04 (staat als achter grond op mijn scherm met een pinguin). Op deze pc kan ik niks downloaden en geen spel cdrom in doen of een dvd en kan ook haast niks downloaden! En bij youtbue komt ie sosm weer met zo'n software vraag of ik akkoord ga en druk op ja. Hoe dan ook weet iemand hoe dat moet en kan iemand mij iets hier over vertelen waarom dit enzo niet werkt? (zonder key code ofzo, want weet niet wat dat is, weet iemand anders het wel zo ja vertel etc)? Zo ja want ik snap er niks van en haast niks werkt zoals ik hier boven al vertel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Youtube bedoel ik en soms bedoel ik, ipv youtbue en sosm

Toegevoegd na 6 uur:
Zonder cd etc.. gewoon via een site ofzo

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.4K
capthavoc
7 jaar geleden
heb je niet iemand die het voor je kan doen ?
en bovendien zonder geldig serial kan je windows niet installeren

Antwoorden (2)

Start de computer op vanaf de Windows cd, je krijgt dan de optie om te installeren.
Zelf zou ik linux houden en deze gratis upgraden naar de nieuwste versie. Op dit moment is dat voor jou xubuntu 16.04, je hebt hier wel internet voor nodig.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
De meeste software die je wilt downloaden is voor windows en werkt niet voor linux. Verder kun je Wine installeren om onder linux windowsprogramma's te draaien.
Als je windows wilt installeren moet je een distributie DvD daarvan hebben; daarvoor moet je de documenten en andere spullen die je wilt bewaren branden of op een externe schijf of usbstick (NTFS geformatteerd) zetten.