Het stellen van goeie vragen en het geven van antwoorden levert je als gebruiker punten op. Het geven van het beste antwoord op een vraag levert zelfs extra veel bonuspunten op. Hoe meer punten, hoe hoger je niveau en daarmee je positie in de ranglijst van gebruikers met de meeste expertise. De beste vijf staan in de ‘top 5 van de week’ op de homepage van GoeieVraag.nl.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het puntensysteem
Punten per actie
In dit overzicht vind je elke actie op Goeie Vraag waarbij je punten verdient (of verliest).

Actie Punten Opmerkingen
Registreren +25 Eenmalig
Inloggen +1 Maximaal eens per dag
Vraag
Vraag stellen -3
Vraag zelf sluiten +3
Vraag wordt door het systeem gesloten 0 +3 als je achteraf een beste antwoord kiest
Vraag wordt interessant gevonden +1 Maximaal +10 punten per vraag
Vraag wordt verwijderd door het moderatie-team -5
Antwoord
Antwoord geven +1
Antwoord wordt positief beoordeeld +1 Maximaal +10 punten per antwoord
Gekozen worden als "beste antwoord" +10
Antwoord wordt verplaatst naar reacties door het moderatie-team -1
Antwoord wordt verwijderd door het moderatie-team -5
Reactie
Reactie wordt verwijderd door het moderatie-team -5
Verwijdering
Bezwaar maken tegen een verwijdering van het moderatie-team -5
Je bezwaar tegen een verwijdering wordt terecht gevonden +10
Medaille
Bronzen medaille krijgen +10
Zilveren medaille krijgen +20
Gouden medaille krijgen +40
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vraag wordt interessant gevonden +1 Maximaal +10 punten per vraag Antwoord wordt positief beoordeeld +1 Maximaal +10 punten per antwoord deze 2 zijn verouderd... of juist vernieuwd?
Rieneke1
13 jaar geleden
volgens mij was dat altijd al zo, en is er niets veranderd menno.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AM had een paar dagen geleden +26 op 1 vraag dus dat was toen niet zo en volgens mij nog steeds niet
rose
13 jaar geleden
Volgens mij krijg je er dan toch maar 10 punten bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het was even zoeken, maar voor dit antwoord heb ik daadwerkelijk 12 punten gehad http://www.goeievraag.nl/vraag/minder-lief.54371
rose
13 jaar geleden
I stand corrected.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je ziet al die duimpjes wel, maar volgens mij worden er maar maximaal zoveel bij je punten geteld ofzo. Hoewel je wel van elk plusje een melding krijgt, dus hie dat werkt snap ik niet helemaal......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
top

Andere antwoorden (4)

klik rechtsboven "help" aan, en ga dan naar "punten", daar vind je alles uitgelegd.
13 jaar geleden
antwoord geven +1

iemand waardeerd jou antwoord +1

vraag stellen - 3

vraag sluiten +3

iemand vind jou vraag goed +1

beste antwoord gegeven +10

inloggen +1

vraag verwijderd -5

antwoord word verplaats naar reactie -1

antwoord verwijderd -3
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
duimpje omlaag niet maar dat heeft wel invloed op je antwoordwaardering, duimpje omhoog is plus 1 en heeft natuurlijk effect op je antwoordwaardering.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gelukkig niet, anders had ik nu in de min gestaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahahahaha...nee. dan zag de top drie er wel even anders uit. Van mij mogen ze het introduceren trouwens, hoor. Bij minduim punt aftrek.
Redelijk goed.

(of kijk bij help->punten)
rose
13 jaar geleden
Op de min duimpjes na,redelijk.