Als ik print en vervolgens wil markeren geeft de tekst af op mijn marker, hoe kan ik dit voorkomen?

De bedoeling is zeg maar dat ik voor mijn studie bladzijdes wil printen die ik vervolgens wil gaan leren, waarbij ik vaak belangrijke woorden markeer. Echter als ik dit doe, dan geeft de tekst af en wordt mijn marker geel. Kan ik dit voorkomen, misschien andere instellingen van de printer of een andere marker?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Ritsuka
7 jaar geleden
Hoeveel tijd zit er tussen printen en markeren? Is de init misschien niet goed droog?
Reddie
7 jaar geleden
De inkt héél goed laten drogen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wellicht gebruik je geen printpapier, maar een ander soort papier, waardoor de inkt slecht droogt.

Antwoorden (1)

Inkt laten drogen voordat je wil markeren.