Ik zoek een PHP script voor mijn site?

Ik zoek een PHP waarmee je text kan veranderen bijvoorbeeld op pagina 1 typ ik iets in een form, en dan komt die text op een andere pagina

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Wat je zoekt is een manier om de inhoud van een site bij te houden en te bewerken. Dat kun je zelf maken, maar dan moet je leren PHP te schrijven en met databases om te leren gaan. In de eerste bron hiervoor een beginlesje.

Maar je doet er beter aan een bestaand CMS (content management system) als WordPress te gebruiken. Zie tweede bron.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met get de variabele in het volgende script oppakken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik denk dat je een PHP functie bedoeld.

Hier kan je gebruik maken van POST, GET of een sessie