Wat betekent een "-P" achter een serienummer?

Toen ik laatst een product wilde bestellen zag ik dat hetzelfde product bij verschillende winkels te bestellen was, allen stond er bij bol.com "-P" achter het serienummer/productnaam (zie foto's), wat betekent dit precies?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is altijd een landcode en geen specificatie of versieverschil. Het verschil zit hem in garantie, wellicht in handleiding, verpakking wellicht.

Toegevoegd na 1 dag:
Wanneer we bijvoorbeeld kijken naar de Samsung UE55F7000 LED TV dan heeft deze TV in Nederland de aanduiding UE55F7000SLXXN. De Duitse versie heeft de aanduiding UE55F7000STXXU, de Engelse versie is UE55F7090SLXZG en de Franse uitvoering van deze TV is de UE55F7000SLXZF.

Toegevoegd na 1 dag:
In dit geval is het blijkbaar geen landcode zoals onderzocht door SimonV, maar het is ook geen deel van de productcode.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
SimonV
8 jaar geleden
Heb je hier een bron voor?
Als ik de minnen moet geloven, klopt je antwoord misschien niet.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je de minnen moet geloven klopt er amper nog iets wat ik zeg op GV. Dat is geen indicatie meer sinds een paar maanden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Wat een betere indicicatie is, of er ook een argument/reactie bij het antwoord staat. Die ontbreekt bijna altijd.
SimonV
8 jaar geleden
Klopt. Maar ik was toch nieuwsgierig naar een bron of bewijs voor je antwoord. Ik heb zelf al voor je lopen zoeken, maar niets zinnigs gevonden.
Amadea heeft als reactie al een vergelijking geplaatst van beide versies.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://tweakers.net/pricewatch/438743/lg-24mp67vq-p-zwart/specificaties/ Meer informatie
> klik op informatie van de fabrikant En dan krijg je het model zonder P.
SimonV
8 jaar geleden
Ja, dat had ik ook al als reactie gezet. Maar als P een landcode zou zijn, zouden er van dit beeldscherm ook versies zijn met een andere laatste letter. Dat is niet het geval.
In Australië verkopen ze de
LG 24MP67VQ-P ook, dus de P is niet typisch Nederlands.
Als P geen landcode is, wat dan wel? http://www.estore.com.au/lg-24mp67vq-24in-ips-led-monitor-sku-lge000628