Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het is een gevecht tussen ecofont en century gorthic.

http://www.ecofont.com/en/products/green/printing/saving-printing-costs-and-eco-friendly/why-ecofont-saves-more-ink-than-century-gothic.html

Omdat ecofont smaller is zou dit in sommige gevallen weer winnen. Als het blad niet volkomt is century gothic goekoper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Onze eerste advies voor iedereen die minder wilt printen is altijd, en zal altijd zijn, print enkel wanneer nodig. Anno 2013 zijn er slimmere, milieuvriendelijkere en goedkopere manieren om informatie te delen. Moet je toch printen? Overweeg een lettertype welke minder inkt verbruikt, zoals Garamond of Times New Roman.
(Lees meer...)
fremar
9 jaar geleden
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Times new... verbaast mij. Omdat dit letters zijn die bedoeld zijn om op papier te lezen en dus extra uitsteeksels hebben aan de letters. Dit in tegenstelling tot beeldscherm letters. Garamond ken ik niet.
Amadea
9 jaar geleden
Dat noemen ze geschreefd, hr.V. Schreefloze letters lijken mij inderdaad ook inktzuiniger. Garamond lijkt aardig op Times New Roman, maar is kleiner en dunner.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Dankje Amadea, kon daar niet opkomen. Ik zie nog zo de docent voor me die lesgaf in lettertypes bij de multimedia opleiding maar de benaming was ik vergeten.
arial is een goed lettertype, duidelijk, handig en weinig inkt
(Lees meer...)
9 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing