hoe krijg ik Nederlandse ondertitels op Netflix?

ik heb een abonnement op Netflix. Nu blijken een groot aantal films niet te zien met Nederlandse ondertitels, wel met Engelse of Franse.
Hoe kan ik dat veranderen, zodat ik overal Nederlandse ondertitels krijg?

4.1K
Ritsuka
8 jaar geleden
normaal zou overal Nederlandse ondertiteling bij moeten zitten als je in Nederland speelt.
Hoe speel je het af? op je pc? via tv?
liveisgreat
8 jaar geleden
via mijn laptop. het is heel gek. de omschrijving is in het Nederlands. maar als ik dan de film laat spelen zijn er geen Nederlandse ondertitels, zelfs niet bij alle kinderfilms.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Wat raar! Ik heb dat nooit. Maar ik woon dan ook in Nederland.
Had je eerder wel NL ondertitels?
Ritsuka
8 jaar geleden
Gebruik je een VPn? Iets als Hola?
liveisgreat
8 jaar geleden
ik woon in België he... :-/ Vandaar wellicht....
dudemeister
8 jaar geleden
http://www.hoedoen.be/hoe-contact-opnemen-met-netflix-belgie/ bellen en je wordt gehlopen

Antwoorden (1)

Als de film aanstaat heb je rechtsonder een tandwieltje daar op klikken en dan zie je het vanzelf
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
liveisgreat
8 jaar geleden
dat heb ik gedaan. ik krijg als ondertitel de keuze tussen Frans en Engels. Niet bij alle films, maar bv. bij Disneyfilms over het algemeen wel. Ik woon in België dus dat er ook Franse ondertitels zijn, begrijp ik goed. Maar het is toch belangrijk dat van elke aangeboden film ook Nederlandstalige ondertitels gegeven worden en eventueel zelfs Duitse. België is meertalig nu eenmaal.