hoe kan je je aantal verzonden whatsapp berichten zien?

Op apple kan dat, je kan dan zien met wie je het meest appt en hoeveel berichten jullie hebben gestuurd. Ik heb een samsung en wil dit eig ook wel graag weten. Kan je dat bij samsung ook ergens zien of is er een speciale app voor?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb een Motorola, maar dat is ook Android, dus denk ik niet veel anders. Ik kan het vinden via Instellingen > Account > Netwerkgebruik
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Bij netwerkgebruik wordt toch niet aangegeven met wie er gewhatsappt is?
als je een rooted telefoon hebt kan dat via een app (weet zo de naam niet) en anders moet het via een best omslachtige manier: ga naar het gesprek, druk op opties>meer>chat e-mailen. mail het dan naar jezelf en download dan het bestand. gebruik dan een programma (bijv. notepad++) om op een woord te zoeken (je naam) en de naam van de ander. kijk dan bij het aantal gevonden resultaten en voila, zo weet je ongeveer hoeveel berichten je hebt gestuurd.