Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan je je aantal verzonden whatsapp berichten zien?

Op apple kan dat, je kan dan zien met wie je het meest appt en hoeveel berichten jullie hebben gestuurd. Ik heb een samsung en wil dit eig ook wel graag weten. Kan je dat bij samsung ook ergens zien of is er een speciale app voor?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
734

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb een Motorola, maar dat is ook Android, dus denk ik niet veel anders. Ik kan het vinden via Instellingen > Account > Netwerkgebruik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Amadea
8 jaar geleden
Bij netwerkgebruik wordt toch niet aangegeven met wie er gewhatsappt is?
als je een rooted telefoon hebt kan dat via een app (weet zo de naam niet) en anders moet het via een best omslachtige manier: ga naar het gesprek, druk op opties>meer>chat e-mailen. mail het dan naar jezelf en download dan het bestand. gebruik dan een programma (bijv. notepad++) om op een woord te zoeken (je naam) en de naam van de ander. kijk dan bij het aantal gevonden resultaten en voila, zo weet je ongeveer hoeveel berichten je hebt gestuurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding