Van averty naar qwerty

Heb een nieuwe dell computer toetsenbord staat op averty masr kan@ niet vinden WaaR staat die hen nog geen taakbalk in het scherm dus daar kan ik het niet veranderen HELP

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

de alt GR toets en 2 indrukken zou een @ moeten geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas geen succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als je eerst eenmaal de shift en ctrl toets tegelijk indrukt en daarna de Alt GR toets en 2 tegelijk indrukt. Lukt het dan wel? Mocht dit ook niet lukken staat je toetsenbord taal instelling zeer waarschijnlijk nog niet op Amerikaans maar bv op Engels ( Verenigd Koninkrijk) Mocht je dit al kunnen veranderen dan zou ik dat even doen. Als je op deze link klikt zie je hoe je dat kunt doen http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/productiviteit/toetsenbord.aspx