Ik heb hier een laptop, Packard Bell QUA-NR1. Hoe zet ik wiffi aan en uit?

En indien mogelijk, waar vind ik een handleiding?
Ik heb gegoogeld maar ik kan niets vinden!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.7K
jc54
8 jaar geleden
Weet je wel zeker dat er een wifi netwerkkaart in zit?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Nee dat weet ik nog niet.
Maar je moet toch in iedere geval met een toetsen combinatie of knop wifi aan of uit kunnen zetten.
Een knop zit er niet op!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
@jaap62 HOE wil je iets aan of uitzetten ALS het er niet in zit? In mijn auto zit geen airco, derhalve heb ik ook geen knop die de airco aan of uit zet....

Antwoorden (2)

of er zit op deze oude laptop nog een wifi aan/uit schakelaar of misschien toetsencombinatie ? zie je bijv het wifi icoontje op een van die toetsen zitten ? vaak in een bepaalde kleur dus misschien een combi met bijv Shift en die key ?
en anders is het misschien een kwestie van de juiste driver zoeken voor de wireless netwerk kaart

is op de site van de fabrikant wel te vinden denk ik misschien in de sectie oude modellen

of als je toch meerdere driver moet zoeken, en je hebt wel een bedrade internet verbinding op dit moment op die laptop kan je

driver booster proberen ?

is wat traag met downloaden maar werkt uitstekend

geeft meteen een goed overzicht
van je hardware en drivers
capthavoc
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
- Compensatie-min, omdat het antwoord hieronder gewoon het precieze antwoord is. Niet omdat het antwoord onjuist op zich is.
als je even vlug zoekt op internet zul je zien dat deze laptop standaard geen wifi heeft, dus kun je het ook niet aan of uit zetten.