Hoe verkort ik een bestandsnaam bij een alleen-lezenbestand?

Graag wil ik een bestand op een externe schijf zetten. Echter is de bestandsnaam te lang, en geeft ie daarover een foutmelding. Ik kan de bestandsnaam ook niet verkorten omdat het een alleen-lezenbestand is. Het gaat om een MP3-file. Ik werk met Windows 10. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

In de eigenschappen (rechtermuisklik, eigenschappen) bij kenmerken "alleen lezen" uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat kan niet. Ik kan niet bij eigenschappen. http://imgur.com/lCvVT4W
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat is raar. Is dat in Windows verkenner? Want er horen veel meer opties te staan bij een bestand. Heel vreemd. Knippen
Kopieren
Naam wijzigen
Verwijderen Mis ik allemaal. En Eigenschappen dus. Staat het op CD ofzo?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het lijkt inderdaad alsof het bestand op een cd/dvd staat. Dan kan je de bestandsnaam dus niet verkorten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit is inderdaad de verkenner. En het staat niet op cd. Gewoon op de D:\. Ik ben er nog steeds niet achter hoe ik dit kan oplossen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Voor de duidelijkheid, de D schijf is bij mij een harde schijf