Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een iPhone die volstaat met muziek. Is het waard om een iPod touch te kopen?

Ik heb een iPhone maar ik wil een iPod voor muziek.. Natuurlijk wil ik er ook meer dingen op doen maar is het waard als ik dan een iPhone en iPod heb?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je kan dan beter een iPod Nano of iPod Shuffle kopen als je het alleen maar voor muziek wilt gebruiken, een iPod heeft behalve 3G/4G dezelfde functies.
Een iPod Nano of iPod Shuffle is goedkoper dan een iPod Touch. Maar als je graag een iPod Touch wilt kan dat natuurlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
16 GB is wel alleen voor Muziek, een iPhone heeft apps, foto's, video's enz. Die allemaal ruimte innemen.
Die vraag kun je alleen zelf beantwoorden. Waarom zou je een iPod willen? Waarom zou je twee apparaten willen gebruiken terwijl het ene apparaat hetzelfde kan en nog veel meer dan dat, als het andere apparaat?

Er zijn verschillende oplossingen:
1. Neem een iPod. Nu moet je voortaan twee apparaten bij je dragen, eentje om bereikbaar te zijn en eentje om naar muziek te luisteren. Daarnaast loop je het risico dat je de max van de opslagcapaciteit van je iPod gaat bereiken, hetzelfde probleem als waar je nu mee zit.
2. Neem geen iPod. Dan loop je zowiezo tegen de max van je oplagcapaciteit van je smartphone aan. In dat geval kun je een nieuwe iPhone kopen met meer opslagcapaciteit, maar ook die heeft een max.
3. Neem een andere smartphone, eentje waar een microSD-kaart in past. Afhankelijk van wat je precies doet met je smartphone, heb je niet per se een high end smartphone nodig. Neem een midrange, van ergens rond de € 300. Koop daar een microSD-kaart bij met een flinke opslagcapaciteit. Als je de max van de microSD-kaart hebt bereikt, hoef je alleen een nieuwe microSD-kaart te kopen. Dat is een stuk goedkoper dan elke keer een heel nieuw apparaat kopen wanneer je te weinig opslagcapaciteit hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing