zou de politie dan wel kunnen achterhalen waar ik echt woon via m'n ip adres?

volgens mijn ip adres woon ik in X, maar dit is niet waar ik echt woon, zou de politie dan kunnen achterhalen waar ik wel woon via m'n ip-adres?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Ritsuka
8 jaar geleden
Ben je strafbare dingen van plan dan?

Het beste antwoord

Ja, dan moeten ze die gegevens wel opvragen bij jouw provider; daar weten ze immers het adres van hun klant, en ze weten welke klant welk IP heeft.
gvrox
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kleine kanttekening:
Opsporingsdiensten mogen niet zomaar gegevens opvragen. Dit mag alleen als het echt noodzakelijk is voor het onderzoek.
gvrox
8 jaar geleden
Goede toevoeging, uiteraard krijgen ze die gegevens niet zomaar. Feit blijft dat die gegevens toch wel te achterhalen zijn als het echt moet.