Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kun je een film op een usb stick zetten en dat afspelen op de dvdspeler zetten als er een usb aansluiting zit ?

kun je een film op een usb stick zetten en dat afspelen op de dvdspeler zetten als er een usb aansluiting zit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
5.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat kan zeker als je dvd speler het betreffende filmformaat ondersteunt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja dat kan, ik doe het zelf ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is nu net de bedoeling van deze techniek. Ook ik doe dit vaak. Alleen dan in mijn tv.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan inderdaad. Een kleine kanttekening erbij is wel dat je DVD-speler het soort bestand dat je op je stick hebt gezet, wel moet kunnen afspelen.

Als het bijvoorbeeld een DIVX bestand is, dan kan je DVD-speler hem alleen afspelen als die DIVX bestanden kan afspelen. Meestal staat dat op de voorkant van je DVD-speler.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+vooral de toevoeging doet et um.
Tuurlijk :) je hebt eigenlijk precies dezelfde werking als met muziek, maar het kan zijn dat er af en toe moet gebufferd worden. Zolang de DVD-speler het formaat maar kan afspelen.

Wat je ook zou kunnen doen is, wanneer het op een computer/laptop staat met een HDMI-kabel-uitgang, een HDMI kabel aan de tv sluiten en aan de computer, dan kan het ook, mocht het niet lukken met die USB-stick
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja en nee. Dit ligt namelijk aan de snelheid van de USB-stick. Er zijn namelijk verschillende snelheden; als je een film van hoge kwaliteit hebt en een langzame USB, dan zal de film gaan schokken. Als het een snelle USB is en de kwaliteit is niet full-HD, dan zou het vloeiend moeten werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding