Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar staat het merk Asus bekend om?

Goed, slecht, kwalitatief, duur, goedkoop, of anders?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Persoonlijk vind ik het een prettig merk, heb er 2 mobo's 2 videokaarten en mijn pa een laptop van, weinig tot geen problemen. Laptops van Asus zou ik zo weer iemand aanraden, mijn zusje heeft een toshiba en dat vind ik dan toch allemaal wat minder.

Maar hoe meer mensen gaan reageren des te meer horrorverhalen je zal lezen, dit geldt dan ook voor bijna elk merk. Uiteindelijk willen ze geld verdienen en nadat je iets gekocht hebt ben je toch altijd alleen nog maar een kostenpost.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Asus staat voor een lange levensduur en een goeie klantendienst. Asus is echt een topmerk. Dit komt ook omdat je zelf je onderdelen kan samenstellen en medewerkers kunnen bestuderen of je de juiste keuze hebt gemaakt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Snel en goed van kwaliteit.

Alleen is een sterke minpunt dat wireless verbinding vaak veel problemen kan opleveren. Zolang je via lan gebruik maakt van internet is het aan te raden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hehe mijn desktop heeft een asus mobo met wifi welke na herinstallatie zonder het meegeleverde antennetje een draadloze verbinding opzette zonder dat ik het in de gaten had. Dus dat verschilt nogal van product tot product blijkbaar, laptop van mijn pa heeft ook prima wireless verbinding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zal vast zo zijn inderdaad, verschil in product. Mijn eige ervaring met 2 laptops is dat qua wireless het niet helemaal top is. Gezien vele problemen die je op het internet kan lezen over de wireless problemen van asus. Is dit ook niet te bekennen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding