Moet je zelf je pc bouwen of wordt hij gebouwd door alternate.nl

Dus als je op pc-builder klikt kan je helemaal je eigen pc samenstellen en moet je die dan zelf in elkaar zetten of wordt dat al gedaan door alternate.nl ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
2.2K

Antwoorden (2)

Je kan kiezen de onderdelen te laten assembleren, ik dacht voor 50 euro. Assembleren betekent bouwen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Je was precies 20 seconden sneller dan ik...     ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar staat dat assembleren dan?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eerst alle onderdelen selecteren en dan gaan bestellen en dan is het een keuze.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thx man echt heeeeeeeel erg bedankt!!!!
Dat kan allebei.

Je bestelt sowieso zelf je onderdelen. Eén van de "onderdelen" die je ook kunt bestellen, heet Assemblage. Als je dat "onderdeel" bestelt, worden de (overige) onderdelen door Alternate samengebouwd tot een werkende PC.

Cryofiel
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar staat dat assembleren dan als je je pc klaar hebt?
Cryofiel
10 jaar geleden
Ik weet niet meer uit mijn hoofd of je dat al bij het begin mee moet bestellen, dus gewoon in het rijtje Moederbord, Videokaart, Kast, Voeding enzovoort, of dat je het pas kunt toevoegen wanneer je de bestelling plaatst. Maar daar kom je wel achter door het gewoon te proberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heeeeel erg bedankt!!!