Hoe maak ik een slide show van mijn bureaublad met Vista?

Hoe kan ik zorgen dat mijn bureaublad achtergrond steeds verandert zoals met windows 7, alleen dan met Vista? En kunnen er ook filmpjes op worden afgespeeld zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.vista-files.org/programs/gphotoshow-com/wallpaper-slideshow-lt.html Kun je downloaden voor een slideshow achtergrond.

Het beste antwoord

Hoe je filmpjes laat afspelen kan ik je vertellen.

Klik in de taakbalk op de bol met het Windows-logo. Klik op Control Panel (zal wel Instellingen heten als je de NL-versie hebt).

Onder "Appearance and Personalization" (weet niet hoe dat in NL heet) klik je op "Change desktop background". Daar kies je bij Location voor "Windows DreamScene Content".

Je kunt ook voor video's kiezen.

Ik denk dat je hiermee uit de voeten kunt, en dat het je zal lukken de equivalente termen te vinden als je een nederlandstalige Vista hebt (ik gebruik de engelstalige Vista).
Plaatje bij antwoord
Cryofiel