Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zet ik internet in een keer uit voor iedereen?

Ik heb een Fritz!box router, en ik wil voor iedereen in een keer internet uit kunnen schakelen. Ik weet wel hoe childprotection werkt, maar dan moet ik dat bij iedereen specifiek instellen. Is het mogelijk dit in een keer voor iedereen te doen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op een fritz router kan de tijd per gebruiker/computer worden ingesteld. In de handleiding is het beschreven. Een keer doen en je bent overal vanaf. Een andere mogelijkheid is een gastnetwerk aan te maken. De PC (van de kinderen?) hiermee verbinding laten maken. Is naar believen aan en uit te zetten terwijl het gewone netwerk bereikbaar blijft.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Gewoon stekker uit de router trekken, internet uit voor iedereen :)
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+
Cryofiel
10 jaar geleden
+ Of, als de aangesloten systemen niet bedraad zijn aangesloten maar via wifi, de wifi-knop op de Fritz!box indrukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat is je bron :):)
Ritsuka
10 jaar geleden
Mijn bron is persoonlijke ervaring, maar dat is geen officiële bron waar ik naar kan verwijzen.
Gewoon de router uitzetten. Wat ook kan is de antenne er af draaien zodat niemand wifi heeft. of alleen de kabels eruit halen behalve de WLAN kabel zodat alleen wifi werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
WLAN kabel? Je bedoelt de WAN-kabel.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing