Hoe krijg ik pijltjes toetsen op mijn iPad?

Op mijn iPhone 6 is het mogelijk om met pijltjes de cursor te verplaatsen om een text aan te passen. Deze pijltjes zitten rechts op het standaard toetsenbord van iPhone. Op mijn iPad Air met exact dezelfde toetsenbord instellingen én eveneens de nieuwste variant van iOS9, is deze functie echter standaard niet te vinden. Is dit nog ergens in te stellen of te verkrijgen via een app?

Ik weet dat het meestal ook mogelijk is om het scherm een tijdje ingedrukt te houden en via "het vergrootglas" de cursor te verplaatsen, maar niet elke app ondersteund dit. En juist apps die ik vaak gebruik, hebben deze functie niet.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Met twee vingers op het toetsenbord ingedrukt houden en swipen.
http://www.apple.com/nl/ios/whats-new/

Kijk maar bij het stukje over Gemakkelijk tekst selecteren.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt, die combinatie kende ik nog niet. Helaas werkt deze functie ook niet (goed) bij de text velden waar ik ze graag wilde gebruiken.