Hoe vind ik alle word documenten op mijn computer?

Ik wil graag al mijn word documenten in 1 map, omdat ze nu verspreid over mijn computer staan. Is het mogelijk om in 1x alle word documenten naar 1 map te verplaatsen? Of is het in ieder geval mogelijk om alle Word-documenten te vinden op mijn computer?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
12K

Antwoorden (1)

Beste Tiemsalabiem, wanneer je "verkenner" of "deze computer" opent dan vindt je rechtsboven een zoekbalk. Wanneer je hier op het type bestand zoekt, in jouw geval ".doc" en/of ".docx dan zal je een volledig overzicht krijgen van al deze documenten op jouw pc. Van hieruit kan je al deze bestanden slepen naar een gewenste map. Al je bestanden worden dan gekopieerd naar de map van jouw keuze.