Als ik een link aanklik in mijn ontvangen email, dan word de pagina geladen in Word. Hoe kan dit???

Maar nog belangrijker, hoe wijzig ik dit...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat is een vervelend probleem dat vaker voorkomt. Ik ga er vanuit dat je het programma Outlook of Outlook Express gebruikt. Microsoft heeft hier een hulppagina over geschreven; Volg deze instructies en het is opgelost. Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee die gebruik ik niet, ik gebruik
Windows Live Essentials.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelfde als Outlook Express. Je kunt de tips uit de bron aanhouden om je probleem op te lossen.
- Klik op 'start' (links onderin het scherm)
- Kies 'standaardprogramma's'
- Kies 'bestandstype of protocol aan programma koppelen'
- Klik op tabblad 'huidig standaardprogramma' zodat deze op alfabet komen te staan
- Klik op een regel en wijzig het standaardprogramma.

Ik heb Vista, dus het kan zijn dat bij een andere versie de benamingen afwijken.

Succes!